Planiranje in poročanje

Vedno popoln pregled nad nalogami sodelavcev, tudi na daljavo!

Write your awesome label here.
Svetovalno-inštruktorski program
  • 6 ur vodenih inštrukcij v živo
    1 individualna ura s trenerjem
Začetek
4. maj
  • Trajanje
    6 ur (cca 2 uri tedensko)
  • Naslednja izvedba: jesen 2022
  • Planirani rezultati programa

Rezultati in cilji

Z udeležbo na programu boste izvedeli kako:
  • operativno planirati delo skupaj s svojimi sodelavci
  • doseči, da sodelavci za svoje naloge prevzamejo odgovornost in naloge tudi smiselno operacionalizirajo
  • cilje in večje naloge razvijati v manjše obvladljive enote, tedenske in dnevne naloge v »actionable« obliki z uporabo to-do seznamov
  • uporabljati 2-step organizacijo dela: tedensko planiranje in tedensko poročanje
  • poskrbeti, da sodelavci poiščejo vas, ne da vi lovite in zaslišujete njih
  • si pri vodenju pomagati s programsko opremo v oblaku – ekstra prezentacija dela v task management programih (tako za Microsoft Office 365, kot neodvisne platforme)
Drag to resize
Z udeležbo na programu boste odkrili svojo slepo pego, zaradi katere morate vedno vi loviti svoje sodelavce in odkrivati, zakaj so nekatere naloge zastale, se druge izgubile ipd. Z uporabo enostavnih operativnih prijemov boste znali delegirati, razširjati in preverjati tako na lokaciji, kot na daljavo online.
Blaž Branc
odgovorni trener
+ 386 40 321 838
Ponudba
In-company izvedba samo za vašo ekipo ali ugodnejša izvedba v skupini? Kontaktirajte nas, da vam svetujemo pri izbiri.

Planiranje in poročanje je managerski program, ki vam bo dal zelo operativna orodja s
katerimi boste skušali organizirati sebe, zato da bi lahko organizirali svoje sodelavke in sodelavce. Sistem dela deluje tako na lokaciji, kot online na daljavo. Zaupajte nam, da vas bomo navdušili s strokovnostjo, koristnimi predlogi, in realnimi izkušnjami s terena. 
Vas zanima več?

Vsebina in časovnica

Modul 1:  Planiranje  |  4.5.2022, 9:00 – 11:00

  • Uvod in vsebina programa – pregled
  • Planiranje v skladu z letnimi cilji VS. ad-hoc planiranje
  • Prevajanje ciljev v projekte
  • Operacionaliziranje projektov v naloge s tedenskimi rezultati
  • Priprava dnevnih »actionables«

Modul 2:  Mentoriranje ekipe  |  11.5.2022, 9:00 – 11:00

  • Skupno planiranje
  • Prenos veščin operacionalizacije nalog v taske

  • Dogovorjena avtonomija
  • 2-step metoda: kolegiji
  • Sistem dela na lokaciji

Modul 3:  Organizacija dela na daljavo   |   18.5.2022, 9:00 – 11:00

  • Prilagodite sistema dela za online
  • Task management programi
  • Komunikacijski kanali onkraj e-maila in telefona

  • Pregled programske opreme v oblaku
  • Priprava na individualno prakso

Modul 4:  Praksa   |   individualno – po dogovoru

  • Pregled delovnega demo projekta
  • Povratna informacija in izboljšave
  • Diskusija: pričakovane ovire pri uvajanju novega sistema dela

  • Vse termine si boste v svoj koledar lahko vnesli preko .ics datoteke, ki jo prejmete po prijavi na program

Potek programa

Cena

In-company izvedba

Samo za vaše podjetje. Povabite do 12 sodelavk in sodelavcev. Individualno prilagojen urnik delavnic. Vsak udeleženec prejme certifikat in potrdilo o udeležbi.
  • Cena: 990 EUR + DDV na podjetje Za skupino do 12 udeležencev

Pionir - skupina

Na usposabljanje pošljete 3 ali več sodelavcev, ki se bodo pridružili skupini udeležencev iz največ 5 drugih nekonkurenčnih podjetij. Izmenjava izkušenj zagotovljena! Vsak udeleženec prejme certifikat in potrdilo o udeležbi.
  • Cena: 730 EUR + DDV na podjetje Za ekipo treh vključenih sodelavcev (244 EUR + DDV na posameznega udeleženca)

Pionir - posameznik

Udeležite se programa kot posameznik/-ica skupaj z največ 15 drugimi udeleženci. Izmenjava izkušenj zagotovljena! Ob zaključku prejmete certifikat in potrdilo o udeležbi.
  • Cena: 280 EUR + DDV 
    na posameznika

  • Program poteka v živo online ne glede na izbran način izvedbe!
  • Vključene od 1 do 3 individualne ure s trenerjem!
  • Izvajalec programa

Blaž Branc

odgovorni trener
+ 386 40 321 838
Blaž je ustanovitelj in CEO podjetja Baltazar consulting. Sodeloval je s številnimi domačimi in tujimi organizacijami, kot so Austrian Airlines, Hewlett-Packard, Samsung, Toshiba, Astellas Pharma, Atlantic Grupa, Mimovrste=), Helios, Simobil, Studio Moderna, Talum, Lesnina, Generali, Gorenje, Združenje Manager, Intesa Sanpaolo idr.
Od leta 2007 izvaja consulting, predavanja in treninge s področja (start-up) podjetništva, razvoja organizacij, prodajne komunikacije, produktnega (re)inženiringa, inoviranja, igrifikacije in designa poslovnih iger.
Od leta 2014 se specializira za nordijsko tradicijo iger vlog po metodi edu-LARP (educational Live-Action Role-Playing) in je soustvaril več kot 20 scenarijev ter izvajal in mentoriral številne mednarodne treninge na temo izobraževalnih iger vlog. Leta 2017 je ustvaril poslovno igro na temo digitalne transformacije Digital Shift v sodelovanju s podjetjem Deloitte.
Blaž je diplomiral iz Sociologije in menedžmenta človeških virov. Je avtor knjige “Imagine This – The Transformative Power of Edu-Larp in Corporate Training & Assessment,” ki je marca 2018 izšla pri danski založbi Rollespilsakademiet.
Je licencirani trener po metodi Experiential learning & Critical Pedagogy (Freire/Kolb) pri International Experiential Learning Network (Estonija) in licencirani facilitator poslovnih iger pri Copenhagen Game Lab. Blaž je član Futures Europe Network ter ustanovitelj slovenske Meetup® skupine Futurists.
  • Pogosta vprašanja

Drag to resize
Created with