B2B prodaja na Zoom

Osvojite online prodajno komunikacijo in video sestanke!

Write your awesome label here.
Svetovalno-inštruktorski program z garantiranim rezultatom
  • 10 ur vodenih inštrukcij v živo,
    4 ure prakse,
    1 ura individualne 1:1 pomoči.
Začetek
1. 2.
  • Trajanje
    14 ur (6 tednov, cca 2 uri tedensko)
  • Poslovni cilji in konkretni rezultati programa

Rezultati

Vi in vaši prodajniki boste:
  • pridobili samozavest pri izvajanju online prodajnih sestankov
  • postali suvereni pri uporabi naprednih Zoom funkcij (npr. kompleksno deljenje zaslona)
  • s pridom uporabljali preverjeno strukturo online prodajnih sestankov
  • znali tudi iz najbolj pasivnih kupcev narediti odzivne sogovornike
  • osvojili TOP3 rutine na TOP3 kupčeve ugovore

Cilji

Cilji usposabljanja so:
  • vaši prodajniki brez zadržkov in ovir znajo motivirati kupca, da se jim pridruži na online sestanku
  • prodajniki na online sestanku znajo suvereno:
  • voditi pogovor
  • predstaviti produkt
  • s kupcem korigirati ponudbo
  • peljati kupca v odločitev ali naslednji korak.
Drag to resize
S programom boste poskrbeli, da vaši ključni zaposleni (direktor in komercialisti) zaobvladajo Zoom kot orodje za prodajo in poprodajo.
Blaž Branc
odgovorni trener
+ 386 40 321 838
Ponudba
In-company izvedba samo za vašo ekipo ali ugodnejša izvedba v Pionir skupini? Kontaktirajte nas, da vam svetujemo pri odločitvi.

Če želite svoje prodajnike motivirati za
bolj pametno in ekonomično komuniciranje s (potencialnimi) kupci, nam zaupajte, da jih bomo navdušili s strokovnostjo in realnimi izkušnjami s terena.
Vas zanima več?

Vsebina in časovnica

Modul 1   |   1. 2. 2022, 13:00 - 14:30

  • Pregled osnov
  • Organiziranje sestanka, organiziranje kolegija


Modul 2   |   7. 2. 2022, 13:00 - 14:30

  • Kako (z)vabiti kupca na sestanek: 5 železnih pravil
  • Napredno pošiljanje vabila s priloženimi datotekami
  • Priprave: 10 minut pred sestankom
  • Uvod: kako dobro odvoditi prvih 5 minut


Modul 3   |   15. 2. 2022, 13:00 - 15:15

  • Predstavitev produkta: komunikacijski pogled
  • Predstavitev produkta: tehnični (Zoom) pogled
  • Deljenje zaslona: osnovno/napredno/sekvenčno


Modul 4   |   22. 2. 2022 ali 1. 3. 2022, 13:00 - 15:15

  • Revidiranje ponudbe s kupcem: kolaborativna orodja
  • Ugovori in rutine
  • Odločitev in follow-up


Modul 5   |   8. 3. 2022, 13:00 - 14:30

  • Praksa + triki za ambiciozne


Modul 6   |   15. 3. 2022, 13:00 - 14:30

  • Predstavitve ekip


Potek programa

  • Galerija

Write your awesome label here.

Cena

In-company izvedba

Za vas in vaše izbrane sodelavce in sodelavke. Max velikost skupine je 12 udeležencev. Individualno prilagojen urnik. Možnost izdaje certifikatov in potrdil.
  • Cena: 1.790 EUR + DDV na podjetje za skupino do 12 udeležencev

Pionir - skupina

Udeležite se programa skupaj z največ 4 drugimi nekonkurenčnimi podjetji. Povabite do največ 4 udeležence iz svoje ekipe. Izmenjava izkušenj zagotovljena. Certifikati in potrdila opcijsko.
  • Cena: 1.290 EUR + DDV na podjetje za ekipo treh vključenih udeležencev (430 EUR + DDV na posameznega udeleženca)

Pionir - letna članarina

Ste poleg tega programa našli še vsaj enega? Izberite Pionir letno članarino in se v malih skupinah usposabljajte ugodno in z veliko izmenjav izkušenj in praks. Dodatne brezplačne vsebine (on-demand). Certifikati in potrdila opcijsko.
  • Cena: 990 EUR + DDV na podjetje za ekipo treh vključenih udeležencev (330 EUR + DDV na posameznega vključenega udeleženca)

  • Program poteka v živo online ne glede na izbran način izvedbe!
  • Vključene od 1 do 3 individualne ure s trenerjem!
  • Izvajalec programa

Blaž Branc

odgovorni trener
+ 386 40 321 838
Blaž je ustanovitelj in CEO podjetja Baltazar consulting. Sodeloval je s številnimi domačimi in tujimi organizacijami, kot so Austrian Airlines, Hewlett-Packard, Samsung, Toshiba, Astellas Pharma, Atlantic Grupa, Mimovrste=), Helios, Simobil, Studio Moderna, Talum, Lesnina, Generali, Gorenje, Združenje Manager, Intesa Sanpaolo idr.
Od leta 2007 izvaja consulting, predavanja in treninge s področja (start-up) podjetništva, razvoja organizacij, prodajne komunikacije, produktnega (re)inženiringa, inoviranja, igrifikacije in designa poslovnih iger.
Od leta 2014 se specializira za nordijsko tradicijo iger vlog po metodi edu-LARP (educational Live-Action Role-Playing) in je soustvaril več kot 20 scenarijev, ter izvajal in mentoriral številne mednarodne treninge na temo izobraževalnih iger vlog. Leta 2017 je ustvaril poslovno igro na temo digitalne transformacije Digital Shift v sodelovanju s podjetjem Deloitte.
Blaž je diplomiral iz Sociologije in menedžmenta človeških virov. Je avtor knjige “Imagine This – The Transformative Power of Edu-Larp in Corporate Training & Assessment,” ki je marca 2018 izšla pri danski založbi Rollespilsakademiet.
Je licencirani trener po metodi Experiential learning & Critical Pedagogy (Freire/Kolb) pri International Experiential Learning Network (Estonija) in licencirani facilitator poslovnih iger pri Copenhagen Game Lab. Blaž je član Futures Europe Network, ter ustanovitelj slovenske Meetup® skupine Futurists.

Naročniki programa

 Zahvaljujem se vam za odlično izpeljani delavnici. Navdušujete me, ker znate pritegniti vse generacije, tudi najzahtevnejšo občinstvo. Vaši pristopi in metode izobraževanja so drugačni in dosežejo cilj, da damo vsakemu posebej kompetenco, ki je zelo pomembna v današnjem času – kako razmišljati tudi digitalno. Všeč so mi vaši primeri in jih znate dobro vkomponirati v svet izobraževanja. Predavatelje ste navdušili že na prvi delavnici in tisti, ki so najbolj odklanjali poučevanje na daljavo, so sedaj postali najbolj napredni. Torej ste odlično opravili svoje delo."
Mag. Maja Zalokar,
ravnateljica,
B&B izobraževanje in usposabljanje
 Baltazar Consulting je s svojim profesionalnim pristopom poskrbel za odlično virtualno (aplikacija Zoom) izvedbo virtualne mednarodne konference EUREF.Pozitiven odnos, premišljeni detajli in predvsem dobra organizacija so poskrbeli za odmeven dogodek v geodetski stroki. Hvala za res strokovno opravljeno delo!"
Mag. Klemen Medved,
vodja organizacijskega odbora EUREF 2021,
Geodetska uprava RS
  • Pogosta vprašanja

Created with